zaterdag 7 juni 2014

Onthaasten op prachtig texel

Het is 22 uur en eindelijk horen we onze zoon van 2 jaar niet meer zingen vanuit de slaapcabine van onze tent. Te moe van alle indrukken en prikkels... Onze eerste vakantie naar het mooie waddeneiland Texel is een feit. We zitten in een totaal ingerichte tent in de duinen. Wat een luxe! Bedden, mooi meubulair, keukentje en prachtig uitzicht vanuit onze duinpan. Toch hebben we het echte camping gevoel door de afwezigheid van een tv, toilet, stromend water en juist de aanwezigheid van de ruis van de zee en zingende krekels, heerlijk! Al zag mijn ochtend er zo anders uit... de stress voelde ik door mijn lijf jagen. Mijn to do lijstje was zo lang dat ik het overzicht niet meer had. Toen ik mijn dochter naar school had gebracht, ging ik dan ook als een gek tekeer. Tanken, boodschappen doen, inpakken, zoeken waar alles is. Ondertussen wil ik ook het huis netjes achterlaten door alles op te ruimen, stofzuigen etc... Dit alles met een peuter die achter me aan rent, is best heftig kan ik je vertellen. ppff, wat was ik blij dat ik in de auto naar Den Helder zat. Vers belegde bollen bij ons en karren maar... gelukkig waren we op de boot voor de ellenlange file waar we net over hoorden en we genoten al direct van het zee briesje! Na een volle dag van alles verkennen, op zijn plek leggen, ergens een hapje eten met 2 hyperactieve kinderen zitten we nu gezellig in de tent. Het uitzicht is prachtig en ons drankje heerlijk. We proosten op een ontspannen vakantie waar geen druk is van tijd, tv en afspraken. Cheers!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten